Journalkopior

I torsdags förra veckan var jag hos husläkaren för att hämta ut ett intyg till försäkringsbolaget.
Intyget är helt värdelöst då doktorn skrivit att jag inte ville fortsätta provokationen.
Vaddå jag inte ville. Jag fick ju inte!

Så på fredagen beställde jag mina journalkopior.
Doktorn ringde och lämnade meddelande i måndags. Lät lite obekväm med att jag ville ha dem och frågade om hen kunde göra något mer.
Hehehe!

Jag vill se vad hen skrivit under utredningen, men kanske mest vad hen skrivit om vårt samtal när hen sade att jag måste/verkligen borde avsluta provokationen.
Om det står att det är olämpligt att fortsätta pga symtom ska jag begära ändring i intyget. Annars struntar jag i det. Vilket innebär att det inte blir några försäkringspengar.

Jag har hört lite olika summor och procent av prisbasbelopp. En kvinna fick 0,18% och om jag skulle få ersättning i liknande procenttal är det inte värt det.

Iallafall var jag och dottern för att hämta dem igår. Fast då hittade inte tjejen dem… Ev har hon lagt dem på posten, vi avvaktar till måndag och om de inte kommit då så skriver de ut nya och skickar till mig.

Suck!

Jag har dessutom fått kallelse till dietisten. Jag har skrivit upp 12 frågor hittills. Vi får se om jag kommer på fler.

Kommentera

