Journalkopia forts.

De ”försvunna” journalkopiorna är fortfarande borta. Nu har de iallafall skickat nya.
Tyvärr inte mycket till hjälp, känns rätt ut sagt ganska bristfälliga.
Förstår nu att hon inte frågat ”rätt frågor” vid telefon-tiderna.

Jag ska spara dem och när tillfälle ges (inom snar framtid) skriva dit mina kompletteringar om vad jag upplevde det sades.

Hon har inte skrivit något om någon typ av återkoppling om ett år. Vi får se hur jag känner då. Om utredningen ska fortsätta och jag ska försöka få någon typ av diagnos så vill jag gå till annan läkare.

Det ska bli spännande att höra vad dietisten säger den 23e.

Kommentera

