Blä!

Magen protesterar!
Tycker den varit lite ur lag hela veckan, men idag tar priset!
Jag (mitt pucko!) har ätit två dumma grejor idag. En kanelbulle från Fria hemma hos mina föräldrar. Dessutom åt jag Findus gräddstuvade oxpytt… Jag är 99,9% säker på att den är glutenfri, däremot inte laktosfri.

Så just nu vet jag inte om det är vetestärkelse/kontamination eller laktos som spökar.

Jag har inte speciellt ont i magen, men den pratar, bubblar, 4 besök på toan och slemmigt.

Jag har ätit bröd från frysen i veckan. *googlar* Svordom. Vetestärkelse.
Nu blir det ut-ut-UT! Med allt i frysen som är vetestärkelse. Ev får det flytta till mannens hylla så får han äta det om han tycker det är gott.

Det ÄR säkert därför jag har haft obehagskänsla i magen hela veckan! Jag är dum i huvudet!

Kommentera

