Näringsfysiolog

Det kommer bli en tur till en näringsfysiolog. Har blivit rekommenderad en av en kompis som jag känner förtroende för. Jag har flera fysiska problem jag skulle vilja bli hjälpt med.
Vitamin och mineral brister/obalanser som kan yttra sig på flera sätt.

Jag skulle vilja ha hjälp med:
Migrän
Huvudvärk
Käkledsvärk
Kalla händer och fötter
Blå under ögonen
Trötthet
Födoämnen som bör uteslutas pga känslighet
Nysningar och nästäppa
Håravfall (tur att jag har så mycket)
Ännu bättre mage??

Det ska bli spännande. Nu ska vi bara återkoppla och bestämma tid. Jag förväntar mig ytterligare justering av kosten, samt kosttillskott. Så klart vore det bra att slippa kosttillskott, det får vara ett mål för framtiden. Jag tror att mina problem med gluten gjort att det uppstått brister jag kan ha svårt att avhjälpa med bara kosten. Men när balansen är bra, så hoppas jag kunna hålla den med maten sedan.

Kommentera

