Vikt

Sedan början på augusti har jag tappat 3,8kg. Nästan 1kg i månaden.
BMI börjar närma sig undervikt, men jag har nått kilo kvar. Dessutom tappat muskler eftersom träningen legat på noll. Inte bra!

Det känns svårt att ”göda” mig mer. Jag äter 5-6ggr/dag. Äter normalstora portioner. Hoppas på en utplaning snart.

Hoppas att hjärtesorgen inte ska spela allt för stor roll. Saknar min katt och gråter efter henne varje dag. Att dottern är extremt pappig hjälper inte. Det finns ingen som har mig högst upp på piedestalen. Katten hade mannen. Dottern har mannen. Mannen har dottern.
Tur för mig att jag duger när pappa är borta iallafall!

En reaktion på ”Vikt

Kommentera

