Probiotika och matsmältnings enzymer

Då har min arsenal an morgon piller ökat ytterligare.

Probiotikan har jag efterfrågat själv. Känner att nu när candidan minskar vill jag ju att rätt basilusker tar över.

Matsmältnings enzymerna är för att hjälpa magen med det den inte riktigt tycker om och klarar. Tack vare det hoppas vi kunna öka mängden födoämnen jag kan äta utan att få reaktion.

Annars då?

Har nu jobbat i tre veckor. Det rullar på och jag inser att kunskaperna inte satt så långt inne.

Det är skönt att den nya matregimen började redan i januari så jag är inkörd på den.

Jag har fortsatt tappa i vikt, ska bli spännande med ny invägning om ca 1v. Jag väntar på att det ska plana ut, sedan tror jag det kommer ligga stabilt ett tag och sen förhoppningsvis öka igen.

Funderar en del på det där med vikten. Även om jag känner och fattar att jag är smal nu, så skulle det kännas ok om jag stannade här. Jag känner mig tunn, men inte ohälsosam. Jag orkar träna, jag äter allt jag kan och får och jag har energi.

Kommentera

