+0,5

Jag har gått upp något hekto till nu! Yay!

Sedan 1/4 har jag gått upp 0,5kg. Så nu är det ”bara” 9,3kg kvar…

Jag funderar lite på vad jag känner med den här vikten. Nu har jag ju vant mig vid denna och tycker förvisso att jag är tunn, men inte för tunn. Vad vill jag väga? Vet inte. Eller det beror väl på om det är fett eller muskler. Skulle inte ha något emot att väga 65kg muskler, men 65kg fett känns inte Ok. Däremot väger jag för lite nu, för mensen har försvunnit. På ett sätt skönt och slippa, men det är ju inte bra såklart!

Jag får väl äta på. Se uppgången som ett tecken på att jag måste göra något rätt, träna på och se var jag landar. Kroppen borde ju ha en ideal vikt.

Kommentera

