Chokladkakor

Idag ska jag åka till Rimforsa utanför Linköping.

Jag har bakat Mary-och-paleo-vänliga kakor som jag ska ta med mig.

Receptet hittade jag här.

Tipset från coachen är väl att se till att kokosoljan inte är SÅ varm, för då smälter den all choklad och istället för att bli chocolate chip cookies så blir de chocolate cookies… 🙂

Jag minskade också på honungen. Det var inget problem för varken min eller mannens smaklökar. De smular ganska lätt så jag är faktiskt sugen på att ha i ett ägg och se hur de blir.

De är också ganska mjuka, så förvänta dig inte en frasig hård kaka.

Kommentera

